Tuesday, January 19, 2010

Aku Masih mencari cintaku...

Cintaku...
Aku merayu..
Jangan kau pergi jauh dariku...
sungguh aku tak mampu untuk bersendiri tanpamu...

Cintaku...
betapa aku ingin memilikimu...
betapa aku merinduimu...
betapa aku memerlukan belaianmu...
betapa aku terseksa tanpamu...
betapa aku terluka tanpa kasihmu...
betapa aku lemah tanpa sokonganmu...

Cintaku...
telah aku lewati lorong-lorong sepi dalam mencarimu...
telah aku gagahi diri dalam menggapai manismu...
telah aku di lukai berkali-kali dalam pencarian ini...
telah aku jatuh dan bangun berulang kali dalam destinasi ini...
kadangkala putus asa menyelubungi diri...

Cintaku...
Hadirlah menemani diri...
Aku ingin memiliki cintaku dengan setulus hati..
Aku ingin menjaga cintaku dengan penuh suci...
Dan dalam pencarian ini, aku harap cintaku akan ku temui...

Ya Rabbi, Engkau Maha Mengetahui rintihan hati...
Hadirkanlah cintaMu di hatiku..
Engkau pentadbir segala hati..

0 comments: