Monday, November 16, 2009

*warna-warni kehidupan...

fuh, dah siap dah report (bahagian saya je,he...) untuk forum aritu
bagi subjek etika,perancangan strategik dan komunikasi...nanti
ong yew chuan akan combine dengan report dia,faris dan nadia...
bagi kat ong via email je,
he..(kena manfaatkan teknologi y ada sebaiknya...=))
ni bersiap turun lunch...sorang je...(aku dah biasa hidup bersendiri,
cewah...maklumla org bujang...
"eleh,mcm la sedih sgt",xsedih pun,he..ceh,berlagak...huhu)

then kul 2 nak g bilik diyanah (dip syariah sem 5) and myra
(degree akaun sem 3..) kat blok maryam..
nak g rompak jubah diorang y warna gelap utk bawak
 ke pondok pasir tumbuh cuti sem nanti...
huhu, thanz a lot diyanah, myra n ijah coz sudi bg saya rompak
 jubah kalian buat sementara waktu...
tidak lupa juga kpd izah,asma,husna h shida y juga sudi membantu...
di sini bukan bermaksud saya ni suka merompak,huhu...
tapi saya ada jubah y warna agak tidak sesuai dengan syarat y
 telah ditepkan untuk ke pondok (warna ijau y agak berkelip2,
warna maroon y akan di kejar lembu, warna hitam y bersayap,
warna purple cerah dan sume warna2 cerah la..sebab sume
dah pakai safi balqis,kui2..) warna brown je y sesuai d bawa..
dah praktice dah pakai purdah bersama 'rumet2ku' aritu..
walaupun agak sesak nafas sebab shida ikat sangatla ketat,
tp akan ku cuba demi tanah air tercinta (apa hal patriotik plak ni...)..
then kul 4 ptg nak g jumpa en.faisal amri , 'our sporting lecturer'
 kat blok othman utk ambik cop pengesahan pasal program
Sharepoint yang tak dapat ku hadiri waktu cuti sem ni...
InsyaAllah sem depan pegi...

0 comments: